суббота, 9 февраля 2013 г.

я жінка вірш

Я  -  жнка.  Я  слабка    я  всесильна.  

що  спалить  вс  грхи  тво  за  раз.  

Я  -  жнка.  Я  -  пустеля  невблаганна,  

що  знала  лиш  солоний  смак  образ.  

Я  -  жнка.  Я  -  рабиня  безталанна,  

мен  вклонялись  злидар    король.  

Я  -  жнка.  Я  -  володарка  велична,  

вгадай,  яку  я  граю  нин  роль.  

Я  -  жнка.  Я  -  актриса  ексцентрична,  

           -----          -----          -----          -----          -----

Пропоную  вашй  уваз  мою  "пробу  пера"  як  перекладача  :)

преподаватель по электротехнике одинцово репетитор

з укр рос англ нм фран лат на укр рос англ нм фран лат

Перекладач он-лайн

Переврка розмру

           прихованих - 2 чол.

Уважаемые пользователи сайта. Администрация поздравляет Вас с переездом сервера на новую площадку!

 |   |  Рожевий сайт сучасно поез

Сайт поез, врш, поздоровлення у вршах :: Нна Яворська: Я - жнка - В¶РШ

Нна Яворська: Я - жнка - В¶РШ, Врш, поезя. Клуб поез

Комментариев нет:

Отправить комментарий